Agencje mediowe z prowizji zarabiają coraz mniej
Nie jest tajemnicą, że agencje mediowe stosują różne praktyki, bo uzyskiwać dodatkowe, nieujęte w umowach z klientami dochody z obsługi ich niejednokrotnie wielomilionowych budżetów.
Twierdzą, że są do tego zmuszone przez marketerów, którzy nie chcą płacić im większych prowizji. Te dziś oscylują na poziomie co najwyżej kilku procent. Co ciekawe, na przełomie lat 90. i 2000. były sporo wyższe. Dlaczego tak drastycznie spadły i kto do tego doprowadził?
A jaki poziom prowizji byłby satysfakcjonujący dla agencji?
Zapraszam do lektury mojego artykułu na ten temat.
Beata Goczał
dziennikarka Wirtualnemedia.pl
PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl