Wirtualnemedia.pl- newsletter
Powołano rzecznika prasowego rządu Donalda Tuska. Jak wypadły wiosenne ramówki tv?
Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
 
 
 
Newsletter

Rząd w końcu ma rzecznika

Ale czy to poprawi jego komunikację z obywatelami?

To. jak politycy i władze w Polsce komunikują się w mediach. jest ewenementem na skalę Europy. Niestety nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Rządzący utknęli gdzieś w okolicach 2005 roku, przeoczyli rewolucję internetu, dwukierunkowość komunikacji w social media.

Czy ostatnie wybory stały się impulsem do zmian? Ich zapowiedzią może być powołanie obecnego ministra ds. europejskich Adama Szłapki na stanowisko rzecznika prasowego rządu. Mogło Wam to umknąć, bo Donald Tusk ogłosił to w trakcie długiego weekendu.

Zapytałem szefa Instytutu Zamenhofa Pawła Prusa, co sądzi o tym wyborze i jakie największe wyzwania czekają nowego rzecznika. Jest ich całkiem sporo, a na domiar złego wiele osób nie będzie mu ułatwiało pracy. – Obawiam się, że Adam Szłapka nie rozwiąże problemów komunikacyjnych rządu – powiedział mi Prus.

Dlaczego? Zapraszam do mojego okładkowego tekstu.


Artur Roguski

dziennikarz Wirtualnemedia.pl


PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl

W końcu jest rzecznik rządu. Ekspert: wybór aktywnego polityka to błąd
 
Donald Tusk powołał rzecznika rządu. Został nim minister ds. Unii Europejskiej Adam Szłapka. O ocenę tej nominacji zapytaliśmy Pawła Prusa, eksperta komunikacji, badacza rynku mediów oraz infosfery, założyciela Instytutu Zamenhofa. Zwrócił on uwagę również na inny aspekt tej nominacji - całościową strategię komunikacji rządu, z którą będzie musiał mierzyć się Adam Szłapka. więcej
 
 
Kto wygrał wiosnę w TV? Ekspertka wskazuje na nowy ,,format sukcesu"
 
Tegoroczne wiosenne ramówki w większości dobiegły końca. Mimo iż w ofercie tzw. wielkiej czwórki wielkich zaskoczeń nie było, to statystyczny Polak i tak spędził przed szklanym ekranem nieco więcej czasu niż rok temu. Nie przesądziły o tym jednak ani elektryzujące nowości, ani wyczekiwane reaktywacje. Największym wygranym tej wiosny były kanały newsowe, a telewizja odkryła nowy ,,format sukcesu" - wskazują znawcy telewizyjnego rynku. Jaki? więcej
 
 
McCann Poland i Mastercard z dwoma Lwami na Cannes Lions
 
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCann Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię ,,Public Money ATM". Zespół agencji i klienta zdobył łącznie osiem nominacji za dwa różne projekty - ,,Public Money ATM" i ,,Inclusive by Design". więcej
 
 
wPolsce24 zbiera milion zł na nowe studio. Jak będzie wyglądać?
 
Telewizja wPolsce24 (Fratria) rozpoczęła największą zbiórkę pieniędzy w swojej historii. Chce pozyskać 1 mln zł na studio. Stacja planuje oszklić taras przylegający do budynku, w którym wynajmuje piętro. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że wPolsce24 planuje ruszyć z budową do końca roku. więcej
 
 
Orlen ma plany wobec Kubicy po sukcesie w LE Mans. Czy przedłuży umowę?
 
Robert Kubica zwyciężył w wyścigu LE Mans. Nadal współpracuje z marką Orlen, a dyrektor wykonawcza firmy ds. sponsoringu Lidia Kałucka tłumaczy nam, jak zamierzają wykorzysta sukces kierowcy i co z ich dalszą współpracą.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Mediaworker - to dziś komplement czy obelga? "Są pompą medialnego systemu" więcej
 
Jak technologia zmienia media i reklamę? Za nami kolejna edycja BRAND NEW(S) więcej
 
Specjalna oferta na kampanię reklamową w Wirtualnych Mediach. Tylko w czerwcu 2 za 1 i 30% taniej więcej
 
,,Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat". Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales director New Media Wave