Newsletter Portalu Spożywczego
Portal Spożywczy Newsletter Portalu
Zobacz w przeglądarce
Adam Tubilewicz Wtorek, 16 grudnia 2025
Adam Tubilewicz, zastępca redaktorki naczelnej portalspozywczy.​pl
Kilka tygodni temu spotkałem się z Grzegorzem Kowalskim, nowym prezesem zarządu Profi SA w siedzibie firmy w Grabowie nad Prosną. Efektem tej wizyty jest rozmowa, którą dziś publikujemy. Czy w obliczu sukcesu nowej marki Jemy Jemy Profi chce dalej inwestować w kategorię pasztetów? Czy świadomy (i zamożny) polski konsument mieszka tylko w Wilanowie? Dlaczego pracownicy Profi powinni częściej pojawiać się w biurze? Zapraszam do lektury wywiadu:
O tym się mówi
Gigantyczny kryzys i gaszenie pożarów. Czy branża piwna wyjdzie z impasu? (WYWIAD)
Gigantyczny kryzys i gaszenie pożarów. Czy branża piwna wyjdzie z impasu? (WYWIAD)
- Jeśli jednocześnie podnosimy podatki i przyspieszamy spadek wolumenów, to w pewnym momencie pojawia się pytanie: czy celem jest zwiększanie wpływów, czy wygaszanie branży – zastanawia się w rozmowie z Portalem Spożywczym Mieszko Musiał, prezes Browarów Polskich i szef Carlsberg Polska, z którym podyskutowaliśmy także o nagłym zwrocie w sprawie systemu kaucyjnego, rosnącej popularności bezalkoholowych odpowiedników piwa i szukaniu pozytywów w niełatwej rynkowej rzeczywistości.
O tym się mówi
Grzegorz Kowalski, Profi SA: Siła nabywcza polskiego konsumenta jest nie tylko w Wilanowie (wywiad)
Grzegorz Kowalski, Profi SA: Siła nabywcza polskiego konsumenta jest nie tylko w Wilanowie (wywiad)
Czy Profi chce dalej inwestować w kategorię pasztetów? Czy świadomy (i zamożny) polski konsument mieszka tylko na Wilanowie? Dlaczego pracownicy Profi powinni częściej pojawiać się w biurze firmy?  Zapraszamy do lektury wywiadu z Grzegorzem Kowalskim, prezesem Profi SA:
O tym się mówi
Czy polskie piekarnie mają szanse w starciu z dyskontami? "Rośnie presja"
Czy polskie piekarnie mają szanse w starciu z dyskontami? "Rośnie presja"
Rok 2025 przyniósł piekarniom i cukierniom nowe wyzwania. Jak podkreśla ekspert Andrzej Piętka z Akademii Wypieków, branża staje przed koniecznością opracowania skutecznych strategii rozwoju i adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku.
Marcin Strzelecki, LipCo Foods: Strategia multifood daje nam odporność i bezpieczeństwo
Inne
Marcin Strzelecki, LipCo Foods: Strategia multifood daje nam odporność i bezpieczeństwo
Co dzieje się z eksportem polskiego drobiu? "To ostrzeżenie dla branży"
Mięso wędliny ryby
Co dzieje się z eksportem polskiego drobiu? "To ostrzeżenie dla branży"
16 grudnia głosowanie w PE dot. hamulców bezpieczeństwa w umowie z Mercosur
Biznes technologie
16 grudnia głosowanie w PE dot. hamulców bezpieczeństwa w umowie z Mercosur
Do kiedy można sprzedawać napoje bez logo systemu kaucyjnego?
Biznes technologie
Do kiedy można sprzedawać napoje bez logo systemu kaucyjnego?
Euroser Dairy Group przeprowadza rebrandingi marek, które będą miały wpływ na sezon świąteczny i nie tylko
Produkty dżemowe Herbapol– idealne na święta
Zmiana w zarządzie Dino. Sieć podała nazwisko
Biedronka podejmuje współpracę z platformą Uber Eats
Ten daleki region coraz ważniejszy w strategii Carrefoura. To już nie Europa
Prezes UOKiK nakłada kolejne kary na dealerów maszyn rolniczych
Cedrob upraszcza strukturę grupy. Przejmuje kluczową spółkę
GUS podał dane dot. inflacji za listopad
W woj. łódzkim odnaleziono kolejne dziki zakażone ASF