Cześć!

 

Co najbardziej interesuje Cię w digital marketingu? W naszym najnowszym newsletterze - każdy znajdzie coś dla siebie!

Mamy artykuły o nowościach w Google Ads oraz współpracy z copywriterem, podcast o TikToku oraz zaproszenie do bezpłatnego udziału w Akademii E-commerce. Jest również promocja od Atomstore.

Zapraszam do lektury!

Wskaźniki, statystyki tabele – kampanie można analizować z wielu różnych perspektyw. Na sam koniec wszystko sprowadza się jednak to prostego i niezwykle ważnego pytania, jakie zadają sobie reklamodawcy: “co zyskuję dzięki prowadzonym działaniom”?

Google doskonale rozumie tę potrzebę wprowadzając zmiany, które pozwalają lepiej przyjrzeć się czysto biznesowemu aspektowi kampanii. Sprawdź najnowsze funkcje Google Ads - wśród nich - możliwość optymalizacji kampanii pod LTV oraz ocenienia zysków z reklam w zależności od budżetu. 

Kliknij, aby przejść do artykułu.

 

Dlaczego dobry brief realnie oszczędza czas i pieniądze?

Pierwsze treści od agencji często okazują się poprawne, ale niepasujące do marki. Zwykle nie wynika to z pracy copywritera, lecz z braku precyzyjnego briefu na początku współpracy.

Brief to narzędzie biznesowe. Chroni przed treściami bez charakteru marki, zmieniającymi się oczekiwaniami, nadmiarem poprawek i pracą w różnych kontekstach. Klienci oczekują partnera, który szybko rozumie ich realia i przejmuje część obowiązków. Brief to pierwszy krok do takiej współpracy.

Kliknij aby przeczytać.

 

W najnowszym podcaście Nowego Marketingu Sebastian Puchała - Head of Social Media w Sempai/Kohai i Joanna Nowak Senior Creative Strategist w TikTok- rozmawiają o tym, co decyduje o sukcesie kampanii na TikToku. 

 

TikTok nie jest typową platformą społecznościową, w związku z tym działa w oparciu o content graph, a nie o social graph. TikTok ma swój rytm, język, estetykę, a przede wszystkim – odbiorców, którzy od reklam oczekują szczerości, a nie perfekcji.

 

Czym różni się content graph od social graph?

Jak budować kampanie, które organicznie rosną i dowożą wyniki?

Cała rozmowa dostępna jest pod linkiem.