Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE / wirtualnemedia.pl

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Beata Goczał

CZWARTEK, 7 SIERPNIA 2025

Tym marketerom agencje mówią „nie”

"Z Państwem nie będziemy współpracować". Takie słowa mogą usłyszeć w niektórych agencjach PR czy reklamowych przedstawiciele producentów alkoholu, wyrobów tytoniowych, firm parabankowych, branży paliw kopalnych oraz organizatorzy gal freak fight.

Dlaczego? Bo w niektórych agencjach działających na polskim rynku istnieją niepisane zasady, że dla takich marketerów one nie pracują. Nie chcą ich obsługiwać, bo działalność tych firm stoi w opozycji do wartości, jakimi się kierują. Ale nie jest to regułą. Każdy przypadek potencjalnej współpracy rozpatrywany jest indywidualnie.

Przedstawiciele branży reklamowej i PR dokładnie wyjaśnili mi, dlaczego ich światopogląd jest dla nich czasami istotniejszy niż korzyści biznesowe.

Zapraszam do mojego „okładkowego” materiału

"Z Państwem nie będziemy współpracować". O klauzuli sumienia w reklamie i PR

Nie każda agencja reklamowa czy PR chce współpracować z każdym marketerem. Głównie z powodów światopoglądowych. Na liście “niechcianch” klientów są firmy tytoniowe, alkoholowe, producenci broni. I nie tylko. – Wierzymy, że to, kogo obsługujemy i w jaki sposób prowadzimy projekty, powinno być spójne z wartościami, jakie chcemy reprezentować jako firma i jako ludzie – przekonuje Olivia Drost z oLIVE media.

więcej

Na Dzisiaj

Republika ma nowy priorytet. Olechowski: relaunch programu z Holecką

TELEWIZJA

Kolejna zmiana w Mediapanelu. Kilku wydawców sporo straciło, Interia.pl przed Onetem i Facebookiem

INTERNET

Tak wyglądało zaprzysiężenie w telewizjach. „Bogurodzica” z Nawrockim i trudna sonda TVN24

TELEWIZJA